2023. január 9., hétfő

 Télies, karácsonyi hangulatban az Operaházban

2022.december 17. 11.00


Olyan csoda,mint a Diotoro, mindig decemberben jon el es teljesen elvarazsol. Annyira szeretem. Orulok,amikor sikerul jegyet szerezni ra. 
 
Ma 2 szempontbol is kulonleges volt: az eskütétel es adec17i idopont, 1 het mulva Karacsony. Szerintem ez volt az elso olyan ea, ami a legkozelebb esett az unnephez. Mindig élmény, mert jo ebbe a vilagba belecsöppenni. A Hopelyhek tanca csodalatos volt, szinte teljesen osszhangban voltak, elotte a Diotörő és Mária kettőse (Balazsi Gergo Armin es Beck Maria) mélyen megérintett, gyönyörűek voltak.  A kislany Mária aranyos volt, nem nézett ki ...hát...nemelyik gyermeknek nagyon elcsufitjak az arcát (talan frizurajuk miatt? ). Az orosz tanc tapsot erdemelt, es a porcelanlanyok se voltak rosszak. A viragok keringoje es az indiai tanc tovabbra sem megnyero, csak ennyi negativat mondok. Most lattam Radziush Mikalait "jofiu" szerepben vagyis Drossmeiyer bacsiként, annyira nem illett hozzá, de neki elnézem, mert amugy bamulatos tancos. Szunetben a teraszon setaltam. Megtalaltam Csajkovszkijt. #diótörő #thenutcracker #thenutcrackerballet #operahaz #operahazgyermekkara #mnb #telihangulat #karácsonyrahangolódás🎄🎀

Az előadás előtt a Társulat tagjai közül páran letették a magyar esküt, így most már kettős állampolgároknak, de magyar honfitársaknak számítanak.
Előző napa  hírlevélből tudtam emg, hogy az idei alkalom nem akármilyen örömökkel fog kecsegtetni. Vaklahogy mélyen belül számítottam rá, hogy kedvenc táncosnőm és családja, tanikpayeva Aliya biztosan az esküt tévők között lesz, viszont Melnik Tatiánara és Radziush Mikalai-ra sem számítottam, de örömmel vettem és veszem, hogy itthon otthon érzik magukat. :) A darab pedig ismét csodálatos volt, bár meg kell mondanom volt, miért izgulnom, mert késve indultam el és majdnem lemaradtam...szerencse, hogy az eskü megelőzött mindent.

Nincsenek megjegyzések: