2015. január 2., péntek

Fantom opery - Szeress csak ennyit kérek én


A Fantom egyik legszebb duettje csehül....

A bejegyzés címében láthatjátok melyik dalról van szó Az Operaház Fantomja musicalből. Korábban már írtam róla, hogy 2014-ben közeli szomszédunknál is, Csehországban, mégpedig a fővárosban, Prágában bemutattak egy újabb non replika fantom előadást. E zenének az átgondolását még januárban ejtették meg, amikor csak az előkészületek folytak a színpadi megjelenést illetően.


Az új fajta feldolgozás, amely így egy showelem részeként érvényesült, egy teljesen más hangzású, könnyedebb, de pont ezért szerethető dal lett. :) Én elsőre fel sem ismertem, de aztán az ismert taktusok előkerültek, és csak csodálkozni tudtam, hogy szláv nyelven mennyire más lett, milyen más hatással bír.


Link: https://www.youtube.com/watch?v=SKoYABlpzkQ




Nincsenek megjegyzések: