2016. március 15., kedd

Emléktöredékek 56. - Miller Zoltánról

Bejegyzés:

Millerről: Az Operaház Fantomjaként a Madách Színház közönségét borzongatja, míg Raoulként hősszerelmest alakít."


Kifejtés:
Nos, próbáltam utána járni, hogy ez az idézet honnan való, de sajnos ezúttal a Google cserben hagyott... Azt hiszem valamilyen úton-módon Szerelemvarázshoz köthető, mármint Miller Zoltán legutóbb ebben az előadásban szerepelt a Madách színházban... A darabot még Szerednyei Béla rendezte, és a szerelem különböző érzelmi állomásait mutatták be, Mahó Andrea önálló estjének is volt tekinthető ez az est, a férfit Miller alakította.

Miller Zoltánt egyszer Raoul-ként majdnem elcsíptem, örültem volna, ha legalább a vikomt szerepében látom, mert őszintén szólva, nekem mindig is piszkálta a csőrömet, ha valaki mindkét szerepet alakítja (bezzeg a broadway-i Fantomokat nem szólom le, mert azok Raoulokból lettek Fantomok - ez teljesen más tészta! :D) Miller a két szerepet egyszerre alakította, ha hétvégén játszott, a délutáni előadást ő vitte Fantomként, este viszont a gazdag előkelőség bőrébe bújt. Szóval, nem sikerült őt elcsípnem, helyette Nagy Sándort kaptam, akinek akkoriban nagyon örültem. Most azért meg kell vallanom, kicsit sajnálom.... 

Főleg, ha ilyen játékos kis cirógatásokat láthattam volna... :P






Nincsenek megjegyzések: