2016. április 14., csütörtök

Nyomorultak Bemutatója....közeleg! Még 2 nap nekem! :)

wááá, miért nincs szereposztás???

Az előadás adatlapjahttp://www.madachszinhaz.hu/showinfo.php?id=2610

Április 16-án megnézem az előadást a Madách színházban. Jelenleg sajnos nem tudok szereposztásról nyilatkozni....mivel a teátrum valamiért titkolódzik, a többi időpontra már meg van a szereplőgárda... Szomorú vagyok, meg értelmetlennek tartom a színház hozzáállását a dolgokhoz, mintha valami nagy államtitok lenne, mostanra már mindenkinek a játszási napja biztos kell, hogy legyen... erre a Bemutató egyike sincs közzétéve...

Addig megmutatnám Nektek a régi magyar előadás egy-két hanganyagát:


Álmodtam egy álmot - Amióta csak beharangozták, hogy a Madách színpadra állítja a darabot, csak az járt a fejemben, hogy Fantine karaktere kinek állna a legjobban, szerintem Koós Rékának (és most kiderült, hogy a Győri Nemzeti Színház is hasonlóan látta régen, mint én most):


A korábbi előadásból Kováts Krisztát hallhatjátok ugyanazzal a dallal:




Nincsenek megjegyzések: