2016. április 12., kedd

Több, mint egy hetes pihenő után újra itt!

Újra a színház világába merítkezem, ezúttal is a Madách színházba visz az utam... (Nocsak, mily meglepő!)

2016. április 8-án sikertelenül nem ért utol telefonon a jegyszerző barátosném. Egy nappal később tekintettem csak a mobilom kijelzőjére, amikor felfedeztem, hogy volt egy nem fogadott hívásom. Rögtön visszahívtam őt, és elbeszélgettük az időt, kb. 20 percet...Egészségünkre! :D

Barátosném szerzett a Nyomorultak musicalre jegyeket, a Bemutatóra. Szombaton megyünk, már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)






A film (nem az új) egy régebbi változata nem igazán nyűgözött le, de a tömegeket vonzó darabok engem is vonzanak. Szeretném legalább egyszer látni őket, és a Nyomorultak, Az Operaház Fantomja mellett a külföldi blogolok és rajongók szemében valami egészen különleges előadás. Remélem én is hasonlóan érzek majd iránta, nagyon várakozás teljes vagyok.

Szereposztásom még nincs meg adva a színház honlapján, ami azért is furcsa, mert pénteken lesz az első bemutató.

A darabból volt mindig is egy kedvenc számom, amit Eponine és Marius énekelnek, sajnos a lány meghal, és ez a dal ekkor hangzik el.

Néhány csepp eső




Addig is itt van pár felvétel:
Az olvasópróba: https://www.youtube.com/watch?v=bUpZ9oPyNgI
A három Jean Valjean: https://www.youtube.com/watch?v=-4Z6O_UUtsQ&nohtml5=False
A régi Rockszínház felvétele: https://www.youtube.com/watch?v=tzpLdjBOUO8&nohtml5=False


Kedvcsinálónak az előadás promoja:







Nincsenek megjegyzések: