Nyilvántartást vezetek Az Operaház Fantomja musicalünk szereposztásáról, kiváltképpen a triót tartom számon, utólag azért sajnálom, hogy a korábbi előadások, teljes szereposztását nem örökítettem meg....
Íme a három legnépszerűbb az én esetemben:
1. Csengeri, Fonyó, Magyar
2x (+ 1 alkalom a 600. előadáson)
2. Csengeri, Fonyó, Bot 2x
3. Posta, Fonyó, Magyar 2x
Mint látható, a hölgyek közül Fonyó Barbara toronymagasan verte a másik két Christine-t, hangilag ugyan nem a kedvencem, de annál inkább imádom ahogyan az énekesnőt megformálja! Hiteles, szerethető, holott nem egy törékeny teremtés, amikor megjelenik a színpadon, mégis az alakítása a másik két Christine fölé emeli. Sokáig nem szerettem őt, de a 600. előadáson megváltoztattam róla a véleményemet, és megkedveltem Barbarát. Időközben rájöttem, hogy ő fantasztikus énekesnő és a személyisége is kedvelhető. Bájos.
Fantomok közül Csengeri Attila emelkedik ki, aki Susan Kay-féle Fantomot testesíti meg. Rendkívül érzékeny, tökéletes a szerelmes férfi ábrázolása, és könnyen áttud lépni az erőszakos, torz arcú rém alakjába is, nem beszélve a komikus jelleméről (ami persze inkább a valóságban mutatkozik meg, mint a színpadon). Harmadik alkalommal láthattam őt a címszerepben, tulajdonképpen itt is a hanggal van a baj. Úgy érzem, mintha a vödörből szólna.... nem olyan hang, ami szürke lenne, hanem olyan, amit száz közül is könnyedén felismerek.
Raoul szerepében érdemtelenül - míg az előbbi kettőhöz inkább ragaszkodnék, ugy Magyar Bálintot kevésbé üdvözlöm. Mármint, oké - csinos arc, gyönyörű hang, de nincs küzdőszelleme, nincs jelenése a színpadon... Inkább ő a Fantom, mint a kollégái. És mindezt negatív értelemben értem. Bálint nem elég harcias, nekem kell a dominancia, hogy a két férfi között ne csak Christine, hanem mi nők is ne tudjunk választani...
A fő hármast, a népszerűségi listámon, Posta Victor (Fantom) és Bot Gábor (Raoul), valamint a csodás énekesnő szerepében Mahó Andrea követi.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése