2016. március 30., szerda

Emléktöredékek - Egyszer véget érnek a bejegyzések is - hamarosan lezárulnak az Emléktöredékek


Kedves Olvasóim, hamarosan elérkezik a nagy időpont (2016. ápr. 2.), amely a 10, hosszú évre visszanyúló megemlékezés egyfajta lezárását, ugyanakkor ezen örömteljes esemény megünneplését is jelenti.

"Az Operaház Fantomja és én - emléktöredékek" címke alatt a visszaemlékezéseimet olvashattátok. Nagyszerű időket éltem meg a magyar darabbal, és a külföldi változatokat is volt szerencsém megismerni, holott személyes tapasztalatot nem gyűjthettem róluk, akadtak segítőtársak, akiknek köszönhetően gyarapíthattam azon írásomat, ami a Fantom világainak bemutatásával foglalatoskodik, ezen kívül Titeket, Olvasókat is bepillantást nyújtottam a titkokba az apróbb szösszenetekből készült bejegyzések által.

Szinte naponta készültek bejegyzések, és öröm volt írni róla, tényleg sok mindenre sikerült fényt deríteni, és remélem, hogy Ti is érdeklődéssel fogadtátok írásomat Az Operaház Fantomja remekművel kapcsolatban.

Az utolsó Emléktöredék Április 2-án, 19.00 után fogom megjelentetni itt, az oldalamon, amely egy beszámoló az ELSŐ ALKALOMról. Fogadjátok szeretettel! :)





Nincsenek megjegyzések: