2014. szeptember 25., csütörtök

Vágó Zsuzsi, Mészáros Árpád Zsolt - Értem születtél - Rudolf




A legkedvesebb párosom az Operettszínházból. Még emlékszem, hogy 2008-ban ismertem meg a bájos, és szeretetre méltó Vágó Zsuzsit, aki a csodálatos szerepet, Mária Vetsera karakterét hitelesen alakította. MÁZS - Mészáros Árpád Zsolt egyik kedvenc színészem, szinte biztos voltam benne, hogy ez az ember megint valami frenetikusat fog a színpadra varázsolni.

Második szereposztásként debütáltak, és volt szerencsém a Bemutató előadáson részt venni. Rudolf - Az utolsó csók. Történelmi szempontból kiemelkedő mű, hiszen az egykori osztrák császár és magyar király, Ferenc József egyetlen fia, a jövendőbeli trónörökös kalandos és intrikáktól nem mentes életében engedett bepillantást.

Szép, romantikus, néhol emelkedett, politikától nem mentes előadás volt. - De! Élettel teli. Ha ezt a darabot megnéztem mindig úgy éreztem, igen, ott vagyok, velük együtt élem át a történéseket és a színészek is beleélték magukat az előadásba.

Örvendtem, amikor találkoztak, ha tréfálkoztak egymással. A nagy szerelmi vallomások magukkal ragadtak és érzelmek láthatatlan tengerébe vesztem... Üdítő volt minden alkalom, szeretni való szereplőkkel.

Szeretet, bátorság, erő, gyűlölet, csalódás és átverés. Sokféle érzelem mutatkozott meg, a művészek mindig megfogták a karakterük lényegét, így tudták a szerepet is ösztönösen, - egy unalmas percet sem hordozva, - átadni nekünk, a közönségnek.

További érdekességeket, és a darabhoz fűződő kapcsolatomról, itt olvashattok:
http://phantomvizio.blogspot.hu/2014/05/csak-szallj-csak-szallj-miert-kell-hogy.html


Nincsenek megjegyzések: