2014. szeptember 27., szombat

Netherlands Cue Tape - The Phantom of the Opera


Kulisszák rejtekében...


Érdekes lehet olykor a kulisszák mögé tekinteni. Nekem már volt megtiszteltetésem az élményben, 2013. május 27-én. A hazai előadás közeledett a 10 évéhez, ezen alkalomból egy nyereményjátékot rendeztek, részt vettem és sikeresen bejutottam azon szerencsések közé, akik úgy láthatták a darabot, ahogy másként soha. Sokkal több érdekességet tudhattam meg a kulisszatitkoknak köszönhetően a kedvenc musicalemről, mint eddig bármikor. Ráadásként találkozhattam az alkotókkal és szereplőkkel. Leginkább örvendetes volt számomra, hogy egy Christine-nel és két Fantommal is szóba elegyedhettem. No és persze a csodálatos díszlet! *___* 

A magyarról nem készítettem felvételt, de a videómegosztón találtam egy videót a holland produkcióról, amelyben másként látjuk a színpadot. A főszerepben: Ben Cramer és Joke de Kruijf.




Nincsenek megjegyzések: