2016. május 10., kedd

Magyar Fantomot sem hagyhatjuk ki! Új szépségek kerültek elő

Itt az idő, hogy az első non replikával is foglalkozzam egy kicsikét (nem beszélve arról, hogy nekem ez az 10 éves jubileumi évem a darabbal)!


Három hónapja került a népszerű videómegosztó portálra, most találtam meg. Igaz, nem a legjobb minőségű a felvétel, de ötletesen van megoldva a képi illusztrálás: a videóablakot megosztotta a készítő, egyiken látható egész végig a dal alatt Mahó Andrea és Sasvári Sándor, míg a másik ablakban különféle montázsokat nézhetünk, amelyek szinte másodpercenként váltakoznak, és mindezen képekhez élő felvételeket is csatol a színdarabból vagy más alkalomakból, amely a Fantomhoz köthető.


Már-már profi, nekem nagyon tetszik! :) 


Link: https://www.youtube.com/watch?v=gfb7NHfbh18




A következő felvétel is szorosan hozzánk (:D) kapcsolódik, ugyanakkor egy kedves visszarepítés a múltba is, hiszen Miller Zoltánt hallhatjuk Fantomként énekelni. Sokan, akik látták, és természetesen Miller rajongók, azt mondják nekem, hogy sajnálhatom, hogy nem láttam. Mit is mondhatnék? Azt tényleg erősen bánom, hogy nem láttam Raoul-ként, biztosan édes lehetett, erőteljes, férfias, amilyennek a vikomtot elképzelem. Ámbár Fantomként nekem túlságosan is "erotikusnak" hallatszik a hangja... (és ez nem jó értelemben vett...) A felvételen Bot Gábor (Raoul) és Mahó Andrea (Christine) énekli a Kicsi Lotte duettet. De a videó képi megjelenítése mindenben hibádzik, sem a Raoul-t, sem a Christine-t nem sikerült eltalálni (mivel, hogy Krassy Renátát és Nagy Sanyit tették be).



Nincsenek megjegyzések: