2021. december 14., kedd

Diót törtünk az Erkel Színházban

 A diotoro

 
Instagram szöveg:
 A Diotoro iden sem maradhatott el! Gyonyoru es adventi hangulatot megerosito eloadas volt. Sok volt az azsiai es kisnovesu tancos, a nezok kozott is sok azsiai volt, csak feltunt.  Az egykezes emeles sikeres volt. A virsgkeringo koreografiaja még mindig nem a zenere irodott, az indiai tancban a maharadzsa lányát még mindig emelgetik es korberajongjak... a harom terelolany kezmozdulatat neha en is bevetem. A kis Marika pudliszeruen mozgott, szerintem cuki volt. Az orosz es a kinai karaktertancok voltak a legjobbak, de Maria es a Diotoro, illetve Drossmeyer bácsi is jol alakitott. Oh, persze ne feledjuk a Hopelyheket, akik a hangulatot adtak. Az Egerkaloz es a Diotoro harca, a kisgyerekszereplok, kishuszarnak es egernek oltozve. Lenyugozoek voltak. #adiótörő #csajkovszkij #balett #mariahercegno #drossmeyer #egerek #huszárok #kariaszinhazban #karacsonyazerkelben #szeretbivalodarab #mindenévben
 
Még mindig rabul tud ejteni, és kell-kell-kell-kell, nagyon nagyon kell ez az előadás az adventi készülődés alatt!

A szereposztástól kissé tartottam, az ázsiai származású (Lee Yourim) és egy számomra még ismeretlen táncos (Palumbo Valerio) alakították a főszerepeket. Jó volt, végül is sikerült nagyon jól alakítaniuk. Teltház volt az Erkelben és ünnepi hangulat.

Napközben készülődtem, és a Hópelyhek táncát néztem, hallgattam. Az előadás kétségtelen legjobb pillanata, és megadja azt az élményt, amire évek óta vágyunk a Fehér Karácsonyra.


Nincsenek megjegyzések: