2023. március 22., szerda

Legendás musical, ami megváltoztatta a Madách életét

Karmincabált tartunk már 40 éve....

Március 25-én 2 ízben is megünneplik a Macskák c. musical 40 éves létjogosultságát a Madách színházban. Az eseményen nem veszek részt,de összegyűjtöttem pár érdekes videórészletet a darabról, illetve élményemet az előadásról.... ha tűzetesen végiggondolom, szerintem 2-szer biztosan láttam. Egyszer a színházban, egyszer pedig a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon, erről szól a beszámoló. A színpadi azért is rémlik, mert sikerült szert tennem egy különleges relikviára, amikor a varázsló macska kártyákat húz elő...és egy ilyen kártyát birtoklók én is. :) Kép erről később.

A TARTALOM FOLYAMATOSAN BŐVÜL, AHOGY A TEÁTRUM KÖZZÉTESZI AZ ÚJDONSÁGOKAT!

Most tehát, pár szösszenet a Madách videótárjából:



KÖSZÖNTÉS PÉNTEKEN :)

Nincsenek megjegyzések: