2016. január 26., kedd

Folytatodnak az emléktöredékek.... 8. Első, személyes találkozásom Mahó Andival és Csengeri Attilával

Újabb részlettel jelentkezem az oldalon. :)

A mai napi bejegyzés:


Megismertem egy srácot (Peredhil Ádám), aki színészi babérokra tör és annak akkori barátnőjét. A Fantom egyik délutáni előadására mentem. Ráadásul ez a fiú és a kedvese elfoglalták a helyemet, mentegetőzve azt mondták, ők azt hitték, hogy nem jövök. Én erre úgy reagáltam, a közlekedés nagyon lelassult. Vicces és felett kedves gesztus volt még, előzőleg a ruhatárban történt jelenet, köztem és a ruhatáros hölgy között. Akkoriban még fizetni kellett a szolgáltatásért. Ma már nem. A hagyomány a Madáchban továbbra is él. Nos, a ruhatáros hölgy azt mondta "nem kell úgy sietnem, meg fognak várni. Nélkülem nem fogják elkezdeni." Roppant mód örültem a kedves szavaknak, jól esett. Ezek után következett a srác és a barátnője. Majd az előadás rendben lezajlott.

Aznap délután Csengeri Attila alakította a Fantomot, Christine szerepében Mahó Andreát üdvözölhettem, és Nagy Sanyi Raoul-jának örülhettem.

Életemben először gondoltam arra, hogy hátra megyek, megnézni és autogrammot kérni a színészektől. Madáchnál még sosem voltam, az Operettszínháznál, már direkt arra mentem, csakhogy lássam a kedvenceimet...de az régen volt már :)

Kis hezitálást követően, ott találtam magamat és a párocskát is a Művészbejárónál. Ők is a három főszereplőre vártak. Kaptam aláírást és még egy kép is készült. Szerencsénkre, Csengeri Attilával és Mahó Andreával való első találkozás nagyon bájos emlékként maradt meg bennem. Szimpatikusak voltak a magánéletben, fotó és autogram kérés is persze megtörtént.Anditól szintén kértem augtogrammot, aztán Nagy Sanyira vártunk, és vártunk, és vártunk...Mire a portás látta, hogy már nemsokára kezdődik a következő előadás és mi még mindig a Bejáró előtt ácsorogtunk, ezért megkérdezte tőlünk, hogy kire várunk? Válaszoltuk, Nagy Sándorra. Becsületére legyen mondva, nagyon segítőkész volt. Körbetelefonált Nagy Sanyiért...végül kiderült: a büfében falatozott egyet, aztán a főbejáraton át távozott... Széééép....


Mire Attila végzett az átöltözéssel, beesteledett



Nincsenek megjegyzések: