2016. január 29., péntek

Emléktöredékek 11. - Szuvenírek

 "- Valamikor régen, a volt barátnőm testvérével mentem el, akkor vettem meg a hivatalos Bögrét! :)"


Ez nem az én bögrém - csak egy minta Port.hu oldalról szedve (ettől függetlenül a sajátom még meg van)

Szilvia még sosem látta a Fantomot. Felajánlottam, hogy menjünk el közösen színházba. Még a darab kezdete előtt, "megrövidítettem" az árusító hölgyet egy kerámia tárggyal. Az aulában árulták az ajándéktárgyakat. Azóta is meg van a becses ereklye, de nem iszok belőle. Féltem és félek most is, hogy összetörném, és akkor oda lenne 2000 Ft... :D A pontos szereplőgárdát mindegyiket feljegyeztem, de nem emlékszem, hogy a fentebb említett ismerősömmel mikor voltunk, talán nyáron, de nem száz százalék... :)

A barátnő is látta végül, de az egész családjával kellett mennie, így a testvére is újból megnézte. Miller Zoltán volt a Fantom, de nem voltak tőle elragadtatva. Nagyon oda van nőve a testvéreihez... Egy idő után ez már nyomasztó tudott lenni...

A Fantomos pólóra később szert tettem, egy másik ismerősöm végett, de megsúgom: Nagyon rossz anyagból készült!!! Legfeljebb a vitrinbe teheted és nézheted, ennyi!!!! Szóval, óvatosan, és gondolkodjon el mindenki, akinek "szüksége" lenne egy ilyen pólóra, mert sajnos nem mindennapi viseletre lett tervezve!!!!

Az én bögrém:



Nincsenek megjegyzések: