2016. március 25., péntek

Emléktöredékek 64. - Az ismerős, aki információkat szolgáltat, mert módjában áll

Bejegyzés:

November elején több infot szerzek az osztrák ismerős által az új non replika fantommal kapcsolatban, illetve más forrásokból tudakolom meg milyen az észt változat...

Kifejtés:

Az osztrák ismerősömet, még anno a magyar Fantommal kapcsolatban ismerhettem meg, a 600. ünnepi előadás ideje körül, bár szerintem a 10 éves ünnepség alatt lettünk ismerősök a Facebook-on... 
Katharina, egy igazi különc. Képzeljétek el, az original fantom iránti szeretete több szuvenír megszerzésével prezentálja. Ilyen például, hogy egy magán szabónál készítettet el a darab jelmezeit, Christine Daaé rabszolgajelmezét, köntösét, az esküvői jelmezt a fináléból, illetve legutóbb az általam "kék komód" gúnynevet viselő kosztümöt. Személyes jogokra hivatkozom, ezért nem közlök róla képeket, csak keressetek a nevére, Katharina Englisch (ha érdekel Benneteket)... Katharina asszisztensként dolgozik, ezért nagyon jól betudja osztani az idejét, van rá lehetősége, hogy világszerte megnézze a darab különféle változatát, látta, többek között az originalt (Németországban, Angliában, talán még más helyütt is...), a magyar non replikánkat, a lengyel nem érdekli - mivel a film alapján készült, a prágai előadás most a csúcskedvenc neki (nekem meg az utálatom főtárgya...:P), az észt változatban a kulisszák mögé is bekukkanthatott (én nem tudom, hogyan csinálja ezt??!!! wááá), a Machintosh brit turné változatát (amerikait nem tudom látta-e - merőben szinte ugyanaz a koncepció, nem találtam különbséget a két nemzet változata között, így mindig egy kalap alá veszem őket). Legutóbb Finnországba is eljutott, és az ottani változatot is sikerült megnéznie, ami még kimaradt, (pedig simán szerezhetne valami ismerőse által jegyet, ne mondja már...) az a  román változat. Oh, persze még a regionális osztrák verziót is megtekintette. A Fantom mellett a Love Never Dies is nagy hóbortja, de azt mondom, hogy azért egy nagyon érdeklődő természet, a Fantom világa a kedvence, de képes túllátni rajta, és más előadásokat is megszokott nézni. :)

Végezetül a három jelmez, ami neki is meg van (én még tanácsoltam a Maszkabáli Starprincess dress-t is, de az inkább elgondolkodtatta - bár nekem az originalból az a főőőkedvencem :P)







Nincsenek megjegyzések: