2016. március 17., csütörtök

Emléktöredékek 58. - Két Fantom egy műsorban

Bejegyzés:

Olykor a BenZenészek című műsort megismétlik, ilyenkor hallhatom Csengerit és Sasvárit énekelni és nyilatkozni...


Kifejtés:
Sláger tv-én van, hogy este belefutottam a műsorba... Az időtájt, amikor másodszorra is láthattam őket, Tolcsvay László, zeneszerző is hozzájuk csatlakozva nyilatkozott az Ördögölő Józsiásról. Ráadásul abban a fázisban voltam, hogy döntenem kellett megnézem-e Csengerivel a darabot. Elénekelte az Éj zenéjét. Szóval, igen mellett tettem le a voksomat. Végül, mégis csak Sasvári Sándort fogtam ki. Mindez 2014-ben történt, az időtájt, amikor Posta Victor betegség miatt sorra lemondta az előadásait...

Az ajánló



Külön érdekességként Vermes Tímea és a két előbbi Fantomunk közös duettje vagyis tercettje.




Nincsenek megjegyzések: