2016. március 18., péntek

Emléktöredékek 59. - Szemészeten is nyugtatólag hat rám a zenéje

Bejegyzés:

2015. Ápr. 2.-án volt a 9 éves évfordulónk a darabbal, e nap előtt kezdtem el komolyabban elmélyedni az original változattal. Próbáltam vele barátkozni, annak ellenére, hogy határozottan egy giccsnek látom (jelmez! és a díszlet is), vannak igenis jó pillanatai az eredeti változatnak is. A csillárra azért kíváncsi lennék, milyen hatással lenne rám, ha élőben mozognak az emberek feje fölött (Azért írom így, mert tuti inkább az erkélyre vennék jegyet, nehogy elkapjon már ott lent, a földszinten...:))

A szemészeti magánpraxisba látogattam aznap. Nagyon ideges voltam, kellett valami nyugtató. A tágas körfolyosós épület, nagy méretű lakásába berendezett rendelőben, egy tucatnyi ember várt a vizsgálatra. Elismert szakemberről lévén szó, a falakat a kitüntetései díszítették.  Feszengtem, jobban, mintha fogorvoshoz mentem volna... Ment a zene a háttérben, nem igazán tudott lenyugtatni... Aztán, mielőtt sorra kerültem volna felhangzott a főcímdal a Fantomból (instrumentálisan) - megnyugtatta az amúgy is ideges elmémet...Hol nem találunk egymásra, mi? :D Bezzeg, a végét nem várhattam meg, mivel elrángattak a zene mellől....Így kerültem sorra. :)




Nincsenek megjegyzések: