2016. március 10., csütörtök

Emléktöredékek 52. - Izgulás előadások előtt

Bejegyzés:

Pár nap és elkezdődik a varázslat - végre sikerült! A kedvencemet is láttam Fantomként.

Magyarázat:
2015-ben beszerzett "legális" előadásom mellé csatlakozott két pótszékes alkalom is. A kedvenc Fantom, ez esetben Posta Victor volt (mivel 1 évvel korábban, amire vettem jegyeket, és ő lett volna kiírás szerint, lemondta, betegség miatt...eléggé elkeserítő volt számomra az az élmény...). Korábbi bejegyzésemben már szerepelt az előadásról vélemény-nyilvánítás. Most ismét közlésre adnám:


A triók felállása (linkkel jelölve)
5. Posta - Fonyó - Magyar

Nos, nem apróztam el, összejött három alkalom is. Annyira örültem, mert hihetetlenül szuperül lett megszervezve - a véletlen folytán - három különböző Fantomot kaptam, és a pótszékes előadásokkal bővítettem a palettát. 

Bővebben még itt is olvashattok véleményt: 
http://phantomvizio.blogspot.com/2016/03/emlektoredekek-45-2015-az-ot-fantom-eve.html


Maszkabál Vörös Halál síznre lépése, és szőke Christine a Levelek jelentben


Nincsenek megjegyzések: