2014. március 28., péntek

Aki Istennek képzelte magát


Nabucco operáról tudósítok


2013.12.21. szombat este 19.00
Helyszín: Erkel Színház
Előadás: Nabucco



Pár éve szerettem meg az opera műfajt, lelkes látogatója vagyok az előadásoknak – ha megtehetem, – és figyelem a televízióban a különféle közvetítéseket. Tegnap este egy nyereményjátékban való részvételnek köszönhetően, megnézhettem a fent említett operát is.




Nagyon szép mű, amely a szabadságról és a hitről szól. Verdi zenéje erőteljes, kellemes, és az ember szívesen hallgatja.




A Szabadság kórusa kiemelkedő volt, úgy éreztem a zene és a kórus éneke megérintette a lelkemet. Emlékszem, hogy sokáig tapsoltunk.


Köszönöm ezt a csodálatos élményt! Bátran merem ajánlani minden opera-illetve nem operarajongónak is, szerintem ezt mindenképpen látni kell. :)




Nincsenek megjegyzések: