2016. február 12., péntek

Emléktöredékek 25. - Jubileumi szomorkodás, de Love Never Dies-os szélesvásznú élménytár...

A bejegyzés: 

A 25 éves jubileum tiszteletére, nemzetközi szinten levetítették a mozikban az original változatot. Próbáltam valami szépet írni a Viva La Musical (színházi eseményekkel foglalkozó oldal) fórumán, hogy nyerhessek két ingyenes belépőjegyet a Puskin Moziba (és, hogy elnyerjem az emberek elismerését) - de nem jött össze... Persze, azon a napon elsétáltama  mozi előtt, készültek az esti díszbemutatóra, ami igazán látványosra és hívogatóan csábítóra sikeredett. Annyi örömöm azért volt,. hogy erősen havazott. de még így is sokaknak sikerült bekerülni az elit körökbe...


Egy videót osztok meg a Viva la musical szerkesztői készítettek interjút a magyar előadás több szereplőjével. Én a címszereplőt alakító Sasvári Sándor videót közlöm.

Így következő alkalommal, egy másik játékban is részt vettem, ahol a Love Never Dies körül forgott minden. Az ausztrál változat hivatalos DVD-felvételét lehetett megnyerni és két ingyenes belépőt az Aréna Pláza-ba, ahol a premiert tartották...Sikerült, de nem a saját nevem és e-mailcímem alapján, hanem az ismerősöm segítségével, aki ki tudja miért - de szerencsés volt, így általa megkaphattam mindkét nyereményt. A - sok húza-vonát követően (színházi könyvtárban tartozkodtam amikor a hír elért, rögtön értesítettem az évfolyamtársamat, akinek a nevét kihúzták. Nem érdeklődött utána, és amúgy is csodálkozott... (igen, itt mondható rám, hogy a Fantomért bármit képes vagyok elkövetni!), megszereztem tőle a mozijegyeket. Anyuval megnéztük, majd a DVD-ét is házhoz szállították pár héttel később a cég kiszállította.



Bizony, ez voltam én, amikor átvettem a jutalmat :D



Nincsenek megjegyzések: