2016. február 20., szombat

Emléktöredékek 33. - A nagy Találkozás a FANTOMommal

Bejegyzés

2013. október 12. - Posta Victor találkozó a Makadám Mérnökklubban
- előzmények: fotogén képet találtam róla a facebook-on, és a közönségtalálkozó programját, muszáj voltam jelentkezni rá. Hanyecz Tündével való megismerkedésem, ő volt a rendezvény megszervezője, egy ismerősével közösen, de ő volt az, aki a jegyeket átadta a rajongóknak. Én a Mamut üzletközpont előtti találkahelyet választottam, és hosszan elbeszélgettünk Victorról, előadásokról, megosztottuk egymás múltjának titkait is... Akkoriban még interjúfelkérésen gondolkoztam Victort illetően, de sokat segített Tünde, aki e-mailben kérte a "vendégeket", hogy ha van kérdésük, amit szeretnének feltenni a délután főszereplőjének, nála megtehetik. Gondolhatjátok, hogy nekem egy rakat kérdésem volt, természetesen az előadásokkal kapcsolatban, a magánéletét amúgy is mélyen titkolja a közönség elől. :) És igaza van.

A találkozó délutánján:
- elromlott a mobilom üzenetközpontja, így nem tudtam sms-t írni, telefonálni viszont igen (munkába menet elkapott az eső, bőrig áztam, és a mobilom aksiját is szárítanom kellett. Sajnos, az előbb vázolt probléma lett a kimenete a történetnek) 

- Összeismerkedtem egy Victorért rajongó lánnyal, aki "vetélytársam" lett, illetve az ő ismerőseivel barátkoztam. 

- Victor közönségtalálkozója jól sikerült, sokat derültünk a látványos és érdekfeszítő történeteken, amiket megosztott velünk. 

- A nap lezárásaként fotózásra is sor került, illetve egyénileg lehetett "szétszedni" Victort. A sorban állás alatt, izgultam, és vártam a lehetőséget, közben szót váltottam az előttem álló lánnyal és egy másik lányt megkértem, hogy segítsen a fotózásban. Victorral kellemesen elcsevegünk, - én tiszta ideg vagyok ígéretet tesz nekem, ha elkészülök a drámáimmal ő zenét fog komponálni.

Vacsorára már nem maradtam, de Tündének gratuláltam a szervezéshez. :)

Az eseményről szintén közlök képet:


Illetve facebook.com van még fotó (engem is megtalálhattok ott): 

Nincsenek megjegyzések: