2016. február 26., péntek

Emléktöredékek 39. és 40. fejezet

Bejegyzések

1. Februárban lekéstem PV születésnapját, szombaton nem tudtam menni, de vasárnap majdnem úgy tűnt nem is fogok februárban menni az előadásra, amitől kikészültem...aztán meg lett a jegy, csak féltem, hogy nem lesz jó látási viszonyom. Kiderült, mégis jó választás volt, új kedvenc helyet avattam.


2. Megszereztem májusi jegyeimet, a 20. sorba. Kíváncsi leszek a szereposztásra, érik egy másik előadás is... - (Sasvári - Krassy - Bot trió szerepelt). Ez alkalommal tért vissza a  másodszorra is "újdonsült" anyuka, Krassy Renáta, immáron hosszú két év kihagyást követően. Bakizott, szöveget tévesztett, de szerencsére a hangjával és játékával mindezt kompenzálni tudta. Ahogy haza értünk, rögtön neki kezdtem írni az élménybeszámolómat az estről.


További ismertetést itt olvashattok az élményeimről aznap estével kapcsolatban: 
http://phantomvizio.blogspot.com/2014/05/ki-arcod-latta-mar-felni-csak-el-krassy.html

Nincsenek megjegyzések: