2016. február 6., szombat

Emléktöredékek 19. - A Fantom színészeiről élőben és az interneten

Bejegyzés: Csengeri Attila, Krassy Reni, Bot Gábor és Mahó Andi ismerőse, Posta Victorral olykor leveleztem 


 A személyes találkozásokon túl az interneten is elérhetőek Az Operaház Fantomja kiváló művészei. Ki aktívabban van jelen az online felületeken, gyakran hírt közöl magáról, munkásságáról vagy éppen megismerhetjük a világról alkotott nézeteit. És persze olyan művészek is vannak, akik inkább háttérben szeretnek maradni, és csak kevés információt közölnek magukról, (legfeljebb megköszöni, hogy gondoltak rá, születésnapja alkalmából) munkájukról, de ezért vannak a rajongói oldalak, hogy a színészek mégis kibontakozhassanak az online felületeken, bár nem személyesen hajtják végre az információ átadását....

Korábban már írtam milyen tapasztalataim származtak abból, hogy megismerhettem néhányukat személyesen is. Közvetlen és szeretnivaló személyiségekről számolhatók be, Csengeri Attila, Mahó Andrea és Galbenisz Tomasz is (aki megölelt, pedig Csengerire vártunk - jah, és nem is ismert. Ellágyult a szívem és teljesen ledöbbentem) mind ilyen nagyszerű művész. Vannak zárkózottabbak típusúak, de egy jó, kedves szóért és természetesen a rajongóik kedvéért szívesen megállnak és társalognak velük

Szerintem az nagyon fontos, hogy a művészek szeressék a karaktert, (így hitelesek lehetnek számunkra) amit játszanak, de legfőképpen szeressék a darabot! Mert egy valami biztos, mi nagyon szeretjük! :) 

Anno, a Facebook előtt, más oldalakon lehetett tombolni, és megtalálni a kedvenceinket, példának okán, ilyen volt a közel félévvel megszűnt iwiw is. Szerintem sokan tudjuk milyen letaglózó érzés, amikor kedvencünknek írunk és ő válaszol is valamit a levelünkre. Ez egy felemelő érzés, ilyenkor a csilláron ugrálunk (ami reméljük, hogy nem szakad le! :P), és még akkor is tudunk örülni, ha csak rövidke az a válasz. Az én levelezéseim gyakori szereplője volt, régen az iwiw-en, Posta Victor személyét találta meg. Két nagy rajongó tábort akartam anno még összehozni a közösségi oldalon, az egyik a Fantom, a másik meg a Rudolf - Az utolsó csók musical színészeit fogta volna közre. Egy része a koncepciónak akkoriban sikerült is, mindkettőnek a művészei nagyrészt a kérésemre, ismerőseim lettek. 

Egyike, a hivatalos profilképnek, még az iwiw-ről

Facebook-os időszakomban, Csengeri Attilával, Krassy Renátával, Bot Gáborral és Mahó Andreával kötöttem barátságot, illetve pár rajongó klubbal (Sasvári Sándor esetében), Posta Victor pedig az "elérhetetlen" minőségben van nálam, így vele csak levelet váltottam eleddig, de nem lett az ismerősöm. Leveleim tárgya, rendszerint az előadással kapcsolatosan titkokról szóltak, vagy köszöntök voltak. Legutóbb (két napja) Mahó Andreával beszélgettem. Az előadásokról most már a blogomon írom meg a véleményemet, és a facebook-on közlöm. Tervezem, hogy a közeljövőben lesz saját fiókja a legnépszerűbb közösségi portálon....de ez még várat magára. Szóval, írogatok, és a színészek egyrésze nagy örömmel veszia  dicséretet, többek között ez volt az a kép, ami páruknak nagyon elnyerte a tetszését, így lájkokban bővelkedtünk: 

A nagy lájkos kép
forrás: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203680600486573&set=a.3620147633362.2129204.1564062774&type=3&theater

Ma már nem szerkesztek fanklubbot, annál nagyobb szeretettel művelem ezt a  kis blogos oldalamat, amely idén lesz 3 éves. 2010-ben született a Phantomvizio - de ekkor még "unalmas" számítástechnikai gondolatokkal foglalkoztam, és miután a kurzuson megszereztem az érdemjegyemet, egyszerűen felhagytam a működtetésével. Később, 2014-ben vettek rá az ismerőseim véleményére alapozva fontolóra vettem, az újjáélesztését az oldalamnak, ámbár más témakörben írnék. Így született meg az új felület, és teljes arculatváltáson estünk át.

Nincsenek megjegyzések: