2016. február 28., vasárnap

Emléktöredékek 41. - A Fantomom, ha eltűnt

Bejegyzés

Május elején csupa rossz hír, változó Fantom szereposztások, kallódó jegyek, végül dupla Sasvári-s előadás
A módosított szereposztásban Sasvári Posta helyett, Fonyó Barbi és Bot Gábor társául szegődőtt
Kifejtés
2014-ben még a Madách színház nem kalkulálta be az új elképzelését a darabjainak felosztását tekintve. Volt, hogy többször mehettünk megnézni egy-egy színi előadást, mert nem egy vére előre tervezett a színház, így fokozatosan vehettünk jegyeket kedvenceinkre. 2015-ben viszont a Madách Naptárat bevezették, így előre be van tervezve minden előadás, csak egyetlen rövid időszakban lehet megtekinteni bármelyi darabjukat, nincs visszatérés lehetősége. Példának okán, hogy jobban értsük a dolgot: vegyük a Fantomot, mondjuk október-novemberben játszották, következő évben még májusban. A jelen lehetőségek alapján viszont csak a január-február volt megadva. Tavaly a február-március. És, slussz-passz. Nagyon berekesztik az előadások játszási idejét, persze helyet kell adni az újaknak is, de a régi sikerek után is vágyakozik az ember.... 
Összeszedtem a kis megjegyzéseimet, amiket elkövetek egy-egy megfigyelést követően:
"Sasvári Sándor (Posta lebetegedett, előtte problémáztam több jeggyel kapcsolatban-első: vasárnap 11,csütörtök 8, majd én vettem meg 10ére és nem az lett, akit gondoltam)"
Tehát májusban, Sasvári szerepelt Fantomként (akkoriban a legnagyobb bánatomra...), ugyanakkor nem volt rossz, de nem is volt az, amit vártam. Posta Victor Fantomjára vágytam, ám még délután egyik ismerősöm szólt, hogy nem ő lesz, állítólag beteg lett, és akkor tényleg az volt... (mostani szériában is volt valami "elintéznivalója", és nem szerepelt az adott napokon - sokak bánatára. Szerencsémre, én most nem vettem konkrét helyre szóló jegyeket, így nem okozott csalódást a változás, viszont sokan eléggé csalódottak voltak, hiszen ők PV-ét akarták a színpadon látni és nem mást) de ugyanerre az időpontra tettem még egy megjegyzést, egy megállapítást, miszerint Szerednyei-Weil páros lett a kedvenc igazgatói duóm. 2016 februárjában sajnos ez megváltozott, mert nem voltak a toppon, semmi őrület nem volt, mint akkoriban. Így Barát-Galbenisz párosítás kedveltette meg magát velem.


Nincsenek megjegyzések: